Το My-City.gr σας παρουσιάζει 6 Τρόπους για να κοιμηθείς περισσότερο!

Ένα από τα πιο συχνά σύγχρονα προβλήματα πέρα από το άγχος, είναι η έλλειψη ύπνου. Δεν κοιμόμαστε αρκετά,ή ακόμα και να συμπληρώσουμε το πολυπόθητο οχτάωρο, σηκωνόμαστε κουρασμένες. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να επηρεάσει την λειτουργικότητα και την απόδοση τόσο στη δουλειά όσο και στην προσωπική σου ζωή. Μεγάλο ποσοστό για τις λίγες ώρες ύπνου οφείλονται στο κινητό και τον υπολογιστή.

Παρόλα αυτά υπάρχουν τρόποι για να κοιμηθείς περισσότερο, έχοντας ταυτόχρονα και ποιοτικά καλό ύπνο. Πως; Αν ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές πιστεύω πως το πρωινό ξύπνημα πλέον δε θα είναι τόσο μεγάλο βάσανο! Δες επίσης τους 10 παράγοντες που σου προκαλούν καθυστέρηση!

Συμβουλές για περισσότερο και καλύτερο ύπνο!

 

Άσε τις ηλεκτρονικές συσκευές εκτός δωματίου

gynaika me kinito sto krebati

Ένα κακό συνήθειο που δε μπορώ να ξεφορτωθώ εγώ, όπως φαντάζομαι και εσύ, είναι να χαζεύω στο κινητό πριν πέσω για ύπνο. Κάνοντας αυτό το απλό scrolling στο facebook ή στα οπουδήποτε αλλού στον κόσμο του ίντερνετ το μόνο που καταφέρνουμε είναι να “ξυπνάμε” τον εγκέφαλο μας, αντί να μπαίνουμε σε διαδικασία να χαλαρώσουμε και να κοιμηθούμε. Για αυτό λάπτοπ και κινητό έξω από το υπνοδωμάτιο για να μη μπαίνουμε σε πειρασμό.

Αν χρειάζεσαι το κινητό σου (ξυπνητήρι), βάλτο σε λειτουργία πτήσης

kinito se leitourgia ptisis

Θα μου πεις μα δεν γίνεται αυτό γιατί έχω το ξυπνητήρι στο κινητό μου. Οκ, ας πούμε πως αυτός είναι αρκετός λόγος για να κρατήσεις το κινητό στο υπνοδωμάτιο. Βάλτο σε λειτουργία πτήσης έτσι ώστε να μη μπορεί να διακόψει τίποτα τη ροή του ύπνου σου. Ούτε τηλέφωνο, ούτε μήνυμα, ούτε τίποτα. Να σου πω όμως την αλήθεια, σίγουρα θα μπεις στον πειρασμό να χαζέψεις λίγο στο κινητό. Μια καλή λύση είναι να το αφήσεις κάπου έξω από το υπνοδωμάτιο. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποφύγεις τα “5 λεπτάκια ακόμη”, τα οποία είναι ό,τι χειρότερο για τον οργανισμό σου.

Μείωσε την φωτεινότητα σε κινητό και υπολογιστή τις απογευματινές ώρες

meiwsi fwteinotitas kinitou

Όσο πιο δυνατή η φωτεινότητα στις ηλεκτρονικές συσκευές, τόσο περισσότερο “ερεθίζεται” το μάτι και κατά προέκταση ο εγκέφαλος. Μείωσε την φωτεινότητα και κινητό και υπολογιστή, έτσι ώστε να μπορέσει το μάτι να “χαλαρώσει” και να μπει στη διαδικασία ύπνου. Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο, αλλά ο οργανισμός μας έχει ολόκληρη διαδικασία μέχρι το τελικό στάδιο του ύπνου. Η μεγάλη φωτεινότητα, διακόπτει αυτή τη διαδικασία.

Κοιμήσου στο απόλυτο σκοτάδι

ginaika foraei maska gia tn ipno

Κλείσε πόρτες, παράθυρα, παντζούρια, τα πάντα. Το μόνο που να βλέπεις στο υπνοδωμάτιο σου να είναι μια μαυρίλα. Όσο πιο σκοτεινό το δωμάτιο, τόσες περισσότερες ώρες συνεχόμενου ύπνου έχεις.  Αυτό συνεπάγεται και του καλύτερα ποιοτικού ύπνου, το οποίο είναι εξαιρετικά σημαντικό. Ξεκούραστος ύπνος σημαίνει περισσότερη ενέργεια στην επόμενη μέρα. Αν για κάποιο λόγο δε μπορεί να υπάρχει πλήρης συσκότιση μπορείς να πάρεις μάσκα ύπνου! Κάνει εξαιρετική δουλειά, πίστεψε με.

Διάβασε ένα βιβλίο αντί να δεις μια ταινία/σειρά

diavase vivlio prin peseis gia ipno

Διάβασε ένα βιβλίο πριν κοιμηθείς θα σου κάνει καλό. Εκτός από το ότι τα βιβλία κάνουν γενικά μόνο καλό στον εγκέφαλο μας, καταφέρνουν επίσης να μας χαλαρώσουν και να “κουράσουν” τον εγκέφαλο μας, μιας και σε αντίθεση με το να δεις μια σειρά, θα πρέπει να καταλάβεις λίγο παραπάνω κόπο. Πέρα από αυτό γλιτώνεις και από την υπεριώδη ακτινοβολία του υπολογιστή που “κρατάει τον εγκέφαλο ξύπνιο”.

Απόφυγε οποιαδήποτε στρεσσογόνο συζήτηση μέχρι το πρωί

stress kako gia ton ipno

Η τελευταία συμβουλή ίσως να είναι και η πιο δύσκολη στην εφαρμογή, μιας και το στρες δεν είναι κάτι που πάντα μπορείς να ελέγξεις. Καλό θα ήταν, παρόλα αυτά, να αποφύγεις όσο το δυνατόν περισσότερο οποιαδήποτε συζήτηση ή θέμα σου προκαλεί άγχος και στρες. Όταν έχουμε άγχος, οι αϋπνίες είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Ξέρω δεν είναι εύκολο να βάλεις στοπ στις σκέψεις σου, όποιες και αν είναι αυτές, προσπάθησε όμως να μπλοκάρεις όσο μπορείς εκείνες που σου φέρνουν υπερένταση.

Πηγή: ediva.gr