Όλοι μας θέλουμε να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές βραδιές. Σας προτείνουμε απλές και γευστικές λύσεις, ιδανικές για γρήγορα δείπνα με την οικογένεια.

Εάν είστε πολύ απασχολημένη και έχετε παιδιά σε μικρή ηλικία, είναι δύσκολο να απολαύσετε την ηρεμία του καλοκαιριού ενώ προσπαθείτε να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα για όλη την οικογένεια. Η ώρα του δείπνου είναι μια καλή ευκαιρία για να περάσετε χρόνο όλοι μαζί και να μοιραστείτε τα νέα σας, αρκεί να βρείτε χρόνο ανάμεσα σε όλες τις δραστηριότητες. Μην ανησυχείτε, όλα είναι εφικτά!

Τα δείπνα που αποτελούνται από ένα μόνο πιάτο ή από φαγητά που δεν χρειάζονται μαγείρεμα, αποτελούν την ιδανική επιλογή για το καλοκαίρι ενώ φαίνονται ακόμα πιο ελκυστικά αφού δεν χρειάζεται να πλύνετε τόσο πολλά σκεύη!

Δείπνο με ένα μόνο πιάτο

Ένα ελαφρύ καλοκαιρινό ριζότο είναι γευστικό και χορταστικό και παρόλο που χρειάζεται προσοχή στην προσθήκη του νερού, στη συνέχεια βράζει για 25 λεπτά μόνο του όσο εσείς τακτοποιείτε το σπίτι, κάνετε γυμναστική ή απλώς απολαμβάνετε μια κρύα λεμονάδα! Απλώς λιώστε 2 κ.σ. βούτυρο σε μια μεγάλη κατσαρόλα, ψιλοκόψτε και προσθέστε 1 μικρό κρεμμύδι και 1 μικρό βολβό μάραθου, ανακατεύοντας μέχρι να μαλακώσουν. Στη συνέχεια, προσθέστε 2 κούπες ρύζι Arborio. Ρίξτε σταδιακά 3/4 της κούπας ξηρό λευκό κρασί και 8 φλιτζάνια ζωμό κότας, προσθέστε περισσότερο νερό καθώς το ρύζι το απορροφά και ανακατεύετε συνεχώς. Αφήστε το να βράσει για 25 λεπτά, στη συνέχεια προσθέστε 1/2 κιλό μεγάλες, ωμές, αποφλοιωμένες γαρίδες και αφήστε το να μαγειρευτεί για μερικά ακόμη λεπτά. Προσθέστε άλλη 1 κ.σ. βούτυρο και 1/3 φλ. παρμεζάνα, αλατοπιπερώστε και σερβίρετε. Η ποσότητα είναι αρκετή για 6 άτομα.

Χαρούμενοι εκδρομείς

Βγάλτε το τραπεζομάντιλο του πικνίκ από το ντουλάπι και ψήστε τα αγαπημένα σε όλους hot dogs! Για ένα απολαυστικό δείπνο, σερβίρετε τα λουκάνικα Φρανκφούρτης μέσα σε αφράτα ψωμάκια, με κέτσαπ, μουστάρδα ή μαγιονέζα. Μπορείτε να τα συνοδέψετε με λαχανοσαλάτα (συνδυάστε κόκκινα και μωβ λάχανα με πράσινα λαχανικά, προσθέτοντας μερικές δροσερές κίτρινες πιπεριές) και δεν θα έχετε καμία ενοχή για τη σωστή διατροφή των παιδιών σας!

Πανεύκολο ψήσιμο

Ο σολομός στο φούρνο είναι μία από τις πιο εύκολες λύσεις! Προσθέστε απλώς ελαιόλαδο και ρίξτε από πάνω διάφορα αρωματικά ώστε να μην ψηθεί περισσότερο από όσο πρέπει. Προθερμάνετε τον φούρνο στους 120°C βαθμούς, προσθέστε 1/4 φλ. ελαιόλαδο σε ένα βαθύ ταψί, βάλτε μέσα το σολομό (με το δέρμα προς τα κάτω) και αλατοπιπερώστε καλά. Ψιλοκόψτε (ή βάλτε στο multi) 1 μεγάλο κρεμμύδι, ίση ποσότητα άνηθου και μαϊντανού, προσθέστε αρκετές κουταλιές ελαιόλαδο και απλώστε το μείγμα πάνω στην επιφάνεια του σολομού. Αφήστε τον να ψηθεί για 25 λεπτά έως ότου το ψάρι να χωρίζεται εύκολα με ένα πιρούνι. Εάν είναι ακόμη κάπως σκληρό, αφήστε το για άλλα 5 λεπτά. Σερβίρετέ το με ζεστή τσιαπάτα και μπόλικη πράσινη σαλάτα, ως το τέλειο συνοδευτικό.

 

Πηγή: www.epithimies.gr